Social Sharing RM 800.00 left to be rewarded

Celcom Biz

Staying connected has never been this easy. Share to your friends and loved ones on getting updates on work and leisure while on the go with the new Celcom BlackBerry Bold 9780 and BlackBerry Torch 9800 Biz promotion. Receive emails from your personal and business accounts, browse through your favourite sites and stay in contact via instant messaging, mobile calls and so much more! Share the #CelcomBiz promo today!


http://www.churpchurp.com//share/celcombizbb

Semua ini adalah hasil seni kait ariena. Sebarang hakcipta adalah terpelihara. Anda dilarang sama sekali mencetak, mengedit, mengopy atau apa sahaja bentuk untuk kegunaan peribadi atau komersil. Segala pertanyaan sila hubungi alamat yang tertera diatas.
 


Gambar2 dibawah ini menunjukkan betapa kelakarnya anak aku. mula2 aku tengok dia asyik bermain dengan buku ABC dia.. aku pun biarkanlah aje dia memerhati buku untuk sesi pembelajaran dia. Apabila aku asyik bermain dengan FACEBOOK aku pun toleh memerhati gelagatnya. aku heran kenapalah dia duduk tertiarap diatas simen yang tak berlapik tu.. rupa-rupanya.. dia TIDURRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!! kuang kuang kuang

10/11/2010
aku ingat dia buat aper lah time ne,,,,,next pic seterusnya,,,,


10/11/2010
kuang3.....tidur sudah walahal baru jew aku tengok dia duk main2 dengan buku yang d koyak kan nya tu,,,,


10/11/2010
aku apew lagi ambik loo gambonya,,,huuuhuh,,,,,baru aku angkat dia huhuhuhuuh,,,,,nasib lah icha oooooiiiii...

TAMBUN, Khamis 18 November 2010 - Balai Polis Tambun, Ipoh, Perak telah dikunjungi oleh BAKA PDRM bagi meneruskan aktiviti kaunseling secara berkelompok. Semua anggota daripada Balai Polis Tambun telah hadir bagi menjayakan aktiviti/program kaunseling ini. Pegawai Psikologi Puan Nurul Wahyuni Kerk Shiau Phin ( KB. PA ) dari Bahagian Agama dan Kaunseling (BAKA) Ibupejabat Polis Daerah Ipoh telah hadir memberikan taklimat serta penerangan mengenai tujuan kehadiran beliau ke Balai Polis Tambun dan seterusnya memberikan sedikit kaunseling mengenai kerjaya, kewangan, keluarga serta modal insan. Ini menunjukkan bahawa unit ini sangat penting bagi membina semula semangat serta etika anggota untuk memperjuangkan diri didalam kerjaya sebagai seorang anggota polis. Bagi pihak Balai Polis Tambun, diucapkan ribuan terima kasih diatas kunjungan yang bermanafaat ini. Semoga diperbanyakkan lagi aktiviti seperti ini di Balai Polis Tambun. Sekian Terima Kasih... Salam 1 Malaysia.


Untuk Lihat Lebih Banyak Gambar Klik Disini

TAMBUN, Rabu 17 November 2010 - Tumbangnya seekor lembu sumbangan daripada Dato' Rusnah Kassim ( Adun Ulu Kinta ). Majlis korban ini berjalan dengan lancar bermula jam 10.00pagi setelah selesai solat aidiladha di Masjid Tambun, Ipoh, Perak. Turut hadir menjayakan majlis korban ini adalah Ketua Polis Balai Tambun, Ketua Polis Balai Tanjung Rambutan, Ketua Polis Balai Tanah Hitam dan anggota serta kakitangan awam. 


Setelah selesai melapah dan membahagikan daging korban, semua jemputan dihidangkan dengan pelbagai juadah diantaranya SUP TULANG, Nasi Himpit, Rendang serta pelbagai lagi. Semangat kerjasama yang ditunjukkan dikalangan anggota membuatkan majlis ini bertambah meriah. Bagi pihak Balai Polis Tambun, sekalung perhargaan dan ucapan terima kasih buat semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung menjayakan majlis ini.


UNTUK MELIHAT LEBIH BANYAK GAMBAR KLIK 

Sekian Terima Kasih,
Salam 1 Malaysia 

MAJLIS PENYERAHAN LEMBU KORBAN - BALAI POLIS TAMBUN

TAMBUN, Isnin 15 November 2010 - Hari ini Balai Polis Tambun, Ipoh, Perak telah melakar sejarah tersendiri kerana buat kali pertama dalam sejarah menerima (1) ekor lembu untuk di korbankan pada Hari Raya Aidiladha nanti. Majlis penyerahan lembu korban tersebut telah di sempurnakan sendiri oleh Dato' Rusnah Kassim ( Adun Ulu Kinta ). Turut menjayakan majlis tersebut adalah SM Hamdan ( OCS Balai Tambun ), SI Kamaruddin ( OCS Balai Tanjung Rambutan ) dan OCS Tanah Hitam. Ucapan setinggi-tinggi perhargaan buat Dato' Rusnah Kassim kerana sudi menyumbangkan lembu korban serta menyermpurnakan majlis tersebut, bagi mereka yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung juga diucapkan ribuan terima kasih kerana bersama-sama memeriahkan majlis tersebut.



UNTUK MELIHAT LEBIH BANYAK GAMBAR MAJLIS SILA


SEKIAN TERIMA KASIH.

Dibawah ini menunjukkan pelbagai hasil menarik yang telah di lakukan oleh ARIENA CROCHET. Segala tempahan telah dilaksanakan dengan baik dan segera. Bagi mereka yang meminati hasil kaitan Ariena, anda boleh menghubungi kami dengan kadar segera. Segala komen atau cadangan anda boleh menghubungi kami melalui talian telefon atau alamat email kami iaitu : ariena_30@yahoo.com atau terus ke blog kami : Ariena Crochet. Segala informasi anda akan memberikan kami mutu perkhidmatan yang terbaik.

TERIMA KASIH









Dibawah ini menunjukkan seni kait ariena moden iaitu Bingo Beg atau lebih dikenali sebagai beg pelbagai guna. Bagi mereka yang meminati hasil kait moden inilah peluang untuk memiliki beg ini kerana ia lebih mudah serta tidak memerlukan ruang yang besar untuk membuat persiapan. Beg ini mampu mengisi pelbagai jenis alatan anak anda, diantaranya botol susu, bedak, minyak angin, minyak yu yie cap limau, minyak cap kapak, minyak baby johson atau sebagainya. Beg Bingo ini yang sungguh cantik dan menarik. Cepat selagi stok masih ada...








Harga : RM 179.00 Shj
KINI HANYA RM 100 SHJ
| Promosi Sah Sehingga Bulan Jan 2011 |

* Harga tertakluk kepada saiz dan pilihan warna dan corak pada Beg Bingo tersebut.

Dibawah ini menunjukkan seni kait ariena moden iaitu Topi Ala Carte. Topi Ala Carte ini yang sungguh cantik dan menarik. Ia boleh disulam dengan pelbagai cara serta kaedah bagi menarikkan lagi topi tersebut. Cepat selagi stok masih ada..!!!







Harga : RM 47.50 Shj
KINI HANYA RM 35 SHJ
| Promosi Sah Sehingga Bulan Jan 2011 |

* Harga tertakluk kepada saiz dan pilihan warna dan corak pada topi tersebut.


Karnival Jalur Lebar 1Malaysia 
anjuran Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan (KPKK)

Jom meriahkan Karnival Jalur Lebar 1Malaysia dengan pelbagai aktiviti menarik yang menanti anda! TM, sebagai Pembekal Rasmi Perkhidmatan Jalur Lebar akan turut mengadakan promosi pakej jalur lebar yang menarik di karnival ini. Sila rujuk jadual berikut untuk lokasi karnival dan layari www.broadband.my untuk makluman lanjut:-

Tarikh
Lokasi
Masa
6 - 7 November 2010
Padang Merdeka, Kota Kinabalu, Sabah
10 pagi -
7 petang
12 - 13 November 2010
Pulau Warisan, Kuala Terengganu, Terengganu






1Malaysia
Broadband Carnival organized by Ministry of Information
  Communication & Culture (KPKK)

Join the fun! 1Malaysia Broadband Carnival will be coming your way with loads of exciting activities. TM, as the Official Broadband Provider will also be promoting attractive broadband packages at the carnival. Check out the location and log on to www.broadband.my for more info:-


Date
Location
Time
6 - 7 November 2010
Padang Merdeka, Kota Kinabalu, Sabah
10 a.m. - 7 p.m    
12 - 13 November 2010
Pulau Warisan, Kuala Terengganu, Terengganu

Dibawah ini menunjukkan seni kait ariena moden iaitu uncang pelbagai guna atau uncang syiling. Bagi mereka yang meminati hasil kait moden inilah peluang untuk memiliki uncang yang sungguh cantik dan menarik. Cepat selagi stok masih ada...



Harga : RM 30 Shj
KINI HANYA RM 15 SHJ
| Promosi Sah Sehingga Bulan Jan 2011 |

* Harga tertakluk kepada saiz dan pilihan warna dan corak pada uncang tersebut.

Lihat betapa cantik dan hebatnya apabila mengubahsuai kasut / selipar anak menjadi sedemikian. Dengan menggunakan seni kait ( Crochet Design ), anda boleh mengubahsuai kasut mahupun selipar anak anda menjadi lebih cantik dan menarik. Lihatlah hasil dibawah ini dan ia disatukan dengan headband supaya menjadi lebih serasi dan anggun pada anak anda.


Harga : RM 60 Shj
KINI HANYA RM 30 SHJ
| Promosi Sah Sehingga Bulan Disember |

* Harga tertakluk kepada harga kasut/selipar.

Cepat Selagi Stok Masih Ada. Bagi Mereka yang sentiasa menyokong kami diucapkan ribuan terima kasih dan inilah khas buat mereka yang inginkan pembaharuan didalam seni kait.

Beg Pelbagai guna ini sangat sesuai digunakan untuk mereka yang memerlukan. Ia boleh digunakan sebagai Beg Syiling, Beg Pensil/Pen, Beg menyimpan barang kemas dan sebagainya. Ia sangat mudah dan amat sesuai digunakan bagi mereka yang inginkan kelainan dalam diri mereka.

 






Harga : RM 40 Shj
KINI HANYA RM 20 SHJ
| Promosi Sah Sehingga Bulan Disember |

Perbualan telefon dengan Customer Care

Wahai TM ( Streamyx )...

Semenjak dua tiga menjak nie, aku rasa ada banyak perubahan berlaku pada STREAMYX aku, dulu capaian internet aku sungguh baik dari apa yang aku inginkan. Aku adalah pengguna 1Mb. Capaian Internet aku pada kelajuan Upload lebih daripada 450mbps dan kelajuan download aku lebih daripada 1.80mbps. Ia amat memukau aku untuk membuat kerja serta melihat movie dengan tanpa sekatan. Ini Buktinya :-
Bukti Speed Yang Aku Uji Pada 01/08/2010
Yang nie Link Yang pernah aku buat untuk memuji Kelajuan Internet Ciptaan STREAMYX (TM) - CLICK HERE.

Tapi kini aku rasakan ia amat buruk... ternyata amat buruk sekali. Kelajuan internet aku semakin hari semakin teruk. Apabila aku check speed ia turun mendadak. Kadangkala Upload dibawah 300mbps dan download 1.5mbps. Adakah Patut jadik macam tu ??? Nie Bukti Aku Tunjuk Kat Korang
Bukti Speed yang Aku Uji Pada 29/10/2010
Malah ia kadangkala membuatkan aku rasa macam nak terminated je akaun streamyx nie dan bertukar kepada apa yang dapat memuaskan hati aku, tapi aku masih lagi mempunyai kesetiaan tahap Gaban terhadap TM ( Streamyx ). Jadi kepada mereka yang mempunyai kuasa atau kuasa ditangan mereka. Cepat2lah bertindak sebelum pelanggan anda beralih ke servis lain. Aku masih lagi ingin melihat orang kuat TM berusaha menangani masalah ini. Kerana hati aku masih terpaut dengan STREAMYX... Jom Streamyx.. Jom Lajukan Internet Speed, supaya customer tak komplen... Sekian Terima Kasih

Salam 1 Malaysia... 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Putera30 PhotoGrapher And Designer

Download Ngage Games And Software

Vote For Your Interesting Internet

| Hasil Seni Kait Ariena |

Galeri PDRM

Belaian Jiwa Karaoke Corner

PERTUBUHAN BADAN BANGSAWAN SERI PERAK DARUL RIDZUAN

Ema Ixora Beauty Spa & Slimming Centre

LYIANAZ BRIDAL